Dependența de o persoană este similară cu
dependența de un drog. Dependența
emoțională înseamnă pierderea identității,
pierderea de sine. Descarcă acum ghidul:

CUM SCAPI DE DEPENDENȚA EMOȚIONALĂ ȘI EVOLUEZI CĂTRE IUBIREA SĂNĂTOASĂ

 

Cum poți s-o dai în bară

restul vietii tale

Era sfârșit de 2005, mai exact noiembrie. Numele era rezervat, actele depuse. Spațiul pentru birouri închiriat și amenajat. Eram gata de treabă. Eu și sora mea ne deschideam atunci o agenție de publicitate full-service. 

Ea venea cu 8 ani de experiență în advertising.

Eu, cu eticheta pusă chiar de mine: ”nu sunt bună la vânzări”. Noroc că îmi plăcea marketingul – fără să știu însă prea multe, pe atunci 🙂

Așa că responsabilitățile au fost împărțite din start: ea, vânzări, eu strategiile pe campaniile publicitare ale clienților aduși de ea, plus partea administrativ-financiară.

Treaba cu ”nu sunt bună la vânzări” mă urmărea de ceva vreme. De fapt, era chiar la nivel de convingere personală. Mi se părea mie atunci că, pentru a fi un bun vânzător, e necesar să poți să jonglezi uneori realitățile – adică să jonglezi între realitatea ta, a clientului și a faptelor concrete. Ceea ce eu denumeam pe scurt ”să minți”. Și, plecând cu această credință, nici măcar nu am încercat să vând, în percepția clasică a vânzării – adică, să contactez potențiali clienți, să le prezint oferta etc.

În schimb, eram pasionată de strategiile pe campanii. Simțeam o plăcere viscerală numai la gândul că urma să mă așez în fața foilor mele albe pe care începeam să ”desenez” campania – pornind de la concept, la canalele media, la media planing și la media buying.

Ce făceam, de fapt? Participam la procesul de vânzare și nu în cel mai fericit mod. Asta am înțeles ceva mai târziu 🙂

Ceea ce am înțeles atunci era faptul că există un proces pentru aproape orice.

Aveam convingerea (încă o am) că, pentru aproape orice ai vrea să faci în viața asta, ai mari șanse să fi fost altcineva înaintea ta care a studiat întreg procesul, care și-a petrecut poate întreaga viață studiind lucrul respectiv. Așa că m-am apucat de studiat. Cercetam ore în șir ce făceau alte agenții, din România și din afara. Citeam cu nesaț tot ce spuneau figurile proeminante din acest sector, atunci când vorbeau despre afacerile lor. Și agenția a funcționat bine…3 ani.

După 4 ani, am închis-o.

Și mi-a mai luat încă vreun an apoi să înțeleg care au fost greșelile majore pe care le făcusem în tot acel timp…


Care au fost cele 3 mari greșeli, poți citi descărcând materialul din header-ul paginii: SINGURUL MOD ÎN CARE POȚI EXCELA CU ADEVĂRAT. De asemenea, vei cunoaște, prin intermediul a 5 studii de caz, 5 oameni excepționali. Ce îi face excepționali? Faptul că au atins excelența urmându-și viziunile personale asupra felului în care își construiești cariera profesională, care are mult de a face cu viața personală – mai exact, cu cine ești tu. Sintetizând, materialul este despre: Cum au făcut alții? 5 studii de caz – 5 viziuni – 2 pattern-uri. Cum poți face tu?

Cu drag,
Mioara Șoldan

Dacă ceea ce ai citit ți-a stârnit interesul și vrei să afli mai mult sau dacă întrebările tale au primit aici răspunsuri parțiale și vrei mai mult de atât, mă poți contacta pentru o întrevedere unu la unu, la tel. 0744292439 sau email: mioara@mioarasoldan.ro.

Facebook Skype 


Ți-a plăcut acest articol? Vrei să primești ultimele articole publicate pe site direct la tine în înbox?

Lasă-mi numele și adresa ta de email și vei primi gratuit materialul:

SINGURUL MOD ÎN CARE POȚI EXCELA CU ADEVĂRAT –5 studii de caz, cu 5 oameni care au atins excența în carierele lor. Vei afla cum au făcut ei și cum poți face!

De asemenea, vei fi primul care află noutățile publicate pe site.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *